حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خلوت

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ

دیشب خیلی خوب بود ...
تجربه اول ماه رمضون امسال بود ...
اولش خیلی شکه شدم !! باور نمیکردم اون موقع شب این همه خانواده تو خیابون نشسته باشن ...
فکر میکردم بیشتر جوان ها میرن مخصوصا پسر ها چون براشون خیلی راحته ولی دیشب کلا نظرم عوض شد !
خیلی ناراحت شده بودم ...
آخه من تو این ماه رمضون تا حالا نرفته بودم اما اون همه جمعیت هرشب میومدن و میرفتن !!
احساس حقارت میکردم واقعا ...
به این فکر میکردم که من با این همه ادعا کجام و مردمی که عادی تصورشون میکردم کجا ؟! 
چقد از اونا عقب بودم ...
بعد همه ی این فکر ها حرفهای خوبی هم شنیدم . 
حرفهایی که تلنگر جالبی بود برای منی که تو این روزمره گی های دنیا غرق بودم !!
حرف ها در مورد مرگ بود ... در مورد خونه ی ابدی آدم .


خیلی وقت بود بهش فکر نکرده بودم ولی بعد این حرفها دیدم چقد نزدیکه و من ازش بی خبر بودم ...
چیزی که بیشتر من رو تکون داد این یه جمله بود : (( ایشالا شب قدر امسال رو ببینیم !! ))
بهش فکر کنید ...  
من اصن بهش فکر نمیکردم که ممکنه شب قدر امسال رو نبینم !!
به خاطر همه این حرف ها و فکر ها بود که میگم دیشب شب خوبی بود ...
باید تو گذر سریع زندگی یه جاهایی ترمز بزنیم و یه گوشه ای خلوت بریم تو فکر !! بد نیست ...

پ ن :  این شعر رو هم دیشب شنیدم ، منو یه ذره امیدوار کرد : 
من دلم گرم حسین است ، مرا میبخشی
به گل فاطمه محتاج شفاعت هستم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۰
سید مرتضی

نظرات  (۱)

سلام سید.. خوبی؟
انشاالله که ببینیم و ماه رمضان بعدی رو هم درک کنیم به حق محمد و آل محمد ص.

امیدوارم دلت و گره هایی که تو زندگی داریم به حق این ماه شریف باز بشه..

ملتمس دعای خیرتون..
پاسخ:
سلام حاجی ....
مخلصیم
انشالله ...ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی