حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ترس

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ق.ظ

الحمدلله ...
هر سه شب قدر رو خدا اجازه داد بودیم و دیدیم ...
ایشالا خدا خودش حاجت همه رو بده ، به ما هم اونچه صلاح و خیره بده
شب های قدر امسال یه ذره با سالهای قبل برا من تفاوت داشت ...
یه ذره ترسیده بودم راستش رو بخوایید ...
ترسم از این بود که آدم تو ماه رمضون باشه و شبهای قدر رو نبینه !! آخه کی از فرداش خبر داره ؟؟
ولی انقدی نبود که ادامه دار باشه ...
به نظرم یه چیز رو به دست آوردن سخته ولی سخت تر از اون نگه داشتن هست ...
کاش این ترسه هر چقد هم کم ولی همیشه باهام باشه که اگه باشه یه ذره بیشتر حواسم به کارام هست
کاش یادم بمونه که شب قدر چقدر التماس خدا رو کردم ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
سید مرتضی

نظرات  (۱)

سلام.منتظر باشید.باید از یکی از دوستان بگیرم تبلیغ هستن .برگشتن چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی