حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آمدم ای شاه ...

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۹ ب.ظ

نمی دونم چرا ...
ولی دعوت شدم ...
حلال کنید دوستان ...

پ ن : یه مقداری کسالت دارم ، دعا کنید حالم بهتر شه !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱
سید مرتضی

نظرات  (۲)

التماس دعا 
انشاالله بهتر بشید 
ولی من میدونم چرا آقا هر چی که باشم من و میطلبه.
از بس که رئوف و کریمه آقامون.
پاسخ:
:)
خوشبحالت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی