حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

متفاوت

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

سفر متفاوتی بود ...
با همه سفرهای قبلی فرق می کرد ...
حتی با تمام مشهد های قبلی !
این بار فقط یک زائر نبودم ... خودم خواسته بودم که فقط زائر نباشم !
این بار خــــــــادم هم بودم !!
خودم خواسته بودم چون فکر میکنم اگر به عنوان زائر بروی باید خودت بگیری اصل کاری ها را !!
ولی اگر خادم باشی ، صاحب خانه حواسش شش دانگ جمع است !!
من هم که در گرفتن ضعف دارم پس چه بهتر که همه چیز را بندازی گردن او ...
اویی که کریم است و ضامن ...
خیلی چسبید ...
البته آخرش یک ذره خراب شد ... تسبیح آبی ام را گم کردم !!

پ ن : تسبیح ام را خیلی دوست داشتم ...
:(


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۷
سید مرتضی

نظرات  (۴)

زیارت قبول 
انشاالله کربلا برید 
:)

پاسخ:
ممنون
همچنین
سفرم طولانیست 
دستم اما خالیست
پای من خسته از این راه، از این بی راهیست!
دلکم گاه به گاه می نالد، 
که چه دنیای غریبیست، غریب 
که چه دنیای عجیبیست، عجیب....
دلکم بارانیست!
دلکم عازم این سفر طولانیست 
که در ان شهر و دیار ،
دستِ دل ها،گره ی پنجره ی فولادیست...

زیارت قبول

پاسخ:
ممنون
۰۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۰ بانوی باران
خداروشکر که گمش کردین...........
البته ببخشید..

پاسخ:
:))
گمش نکردم!! وقتی فرداش ساکم رو ریختم بیرون دیدم ته ساک بود نامرد!!
البته میفهمم چی میگید!
ولی خوب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی