حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

فیلم خوب

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ب.ظ

امروز بعد از مدت ها پا به سینما گذاشتم برای دیدن فیلم یک فیلم اولی ...
بعد از مدت هایی که میگم برمیگرده به دیدن فیلم " حوض نقاشی " که در زمان اکران جشنواره ای اش بود ...
من قبلا هم گفته ام زیاد از هنر سر درنمیارم فقط می خواهم آنچه رو که دیدم تعریف کنم ...
فقط میخواهم حسی که به من منتقل شد را براتون بازگو کنم ...

امروز با یکی از دوستام برای دیدن فیلم دهلیز به سینما رفتیم ... بعد یک انتخاب واحد راحت و آرام !
داستان فیلم را نمی دونستم ولی تعریف زیاد شنیده بودم که فیلم ارزش دیدن رو دارد ...
بعد خوردن یک ساندویچ مختصر و مفید به سالن رفتیم تا فیلم اکران بشه . فیلم شروع شد ...
خوردن ساندویچ من رو سنگین کرده بود و خواب آلود و گه گداری چشمام گرم میشد ولی سریع بازش میکردم تا فیلم رو از دست ندم .
خداروشکر تو این چرت ها چیز خاصی از دست ندادم !!
یک ذره که با داستان فیلم مانوس شدم چشمام گشاد گشاد به پرده سینما زل زده بود ... خیلی خوب داستان جلو میرفت و من هم با آن میرفتم
یک مادر ، یک بچه اول ابتدایی ، یک پدر معلم البته در زندان و یک عده دوست و البته یک خانواده داغدار!
در این بین چند کودک که همکلاسی شخصیت بچه داستان بودند هم کمک میکردن ...
هانیه توسلی در نقش مادر قصه عالی بود. سیمرغ رو که گرفت کلی ناراحت شدم چون حق رو به بازی نگار جواهریان تو فیلم حوض نقاشی میدادم ولی امروز پشیمون شدم!! کلی هم پشیمون شدم ...
کودک فیلم را خودتون ببینید و لذت ببرید !!
با بازی رضا عطاران خیلی اخت گرفتم . خودم رو جای اون احساس میکردم ( خیلی دوست دارم معلم شم بخاطر همین!!)
بازی عطاران در نقش جدی را تا به حال ندیده بودم ولی بعد دیدنش دوست دارم باز هم جدی بازی کنه !
داستان فیلم رو نمیگم ...
ولی بعد فیلم خیلی خوشحال بودم ... حس خیلی خوبی داشتم ... حس امید ، حس زندگی خوب و قشنگ !
خسته شده بودم از دیدن فیلم ها مسخره ی جدید ... همش توش سیاه نمایی ، خیانت ، مسائل جنسی و ....
یه فضای سیاه و کثیف و حال بهم زن !! مثل فیلم سعادت آباد
کاش همه ی فیلم ها مثل دهلیز بود ، مثل حوض نقاشی ، مثل یه حبه قند و طلا و مس !
جامعه ی ما به جای سیاه نمایی و خیانت به امید و زندگی نیاز داره !
ایشالا دولت تدبیر و امید درستش میکنه !!!
در کل فیلم هایی که توش حرف خوب واقعی زده بشه رو خیلی دوست دارم . بهم امید میده و آرامش ...
همون چیزی که یه جوان امروزی میخواد ... پس برید حتما فیلم رو ببینید !
تازه این رو هم بگم ... گریه هم کردم !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۸
سید مرتضی

نظرات  (۱)

قربون دلت که این همه نازکه(البته گریه هم داشت ولی نه به اندازه حوض نقاشی)
پاسخ:
خداییش خیلی خفن بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی