حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نامعادله

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

تعریف از خود نباشه ولی من همیشه ریاضی ام خوب بوده ، البته اگه بخوام راستش رو بگم یه بار اول راهنمایی نمره ی ریاضی ام 12 شد که خیلیبهم ریختم !! آخه اصن توقع اش رو نداشتم و بیشتر از همه از مادرم میترسیدم . نمی ترسیدم ها !! نگران بودم چون میدونستم خیلی ناراحت میشه...آخه برا درس خوندن من زیاد زحمت کشیده بود .

 حالا کار به این چیزا ندارم اینو میخواستم بگم که در کل هوش ریاضی ام خوب بود مخصوصا تو بخش جبر و معادله و نامعادله . کلا علاقه خاصی داشتم به این مباحث ... هم خوب سوالاش رو می فهمیدم و هم خوب حلشون میکردم .

حالا نگید عجب آدم مغروریه این پسره ، چقد داره از خودش تعریف میکنه یا حالا یه ریاضی بلدی ها !!!نه بابا ... اصن قصدم به رخ کشیدن و گنده بازی نیست !!! میخواستم بگم این چند وقته احساس میکنم هوش ریاضی ام به کلی هوا شده!! مخصوصا تو قسمت معادله و نامعادله !!!

امروز داشتم با خودم دودوتا چهارتا میکردم ... دیدم این سید مرتضی واقعی با سید مرتضی ای که دیده میشه ، در موردش حرف زده میشه ، بهش فکر میشه و ... ، فاصله شون از زمین تا زیر زمینه !! به قول معروف این کجا و آن کجا ...

یه خورده که بیشتر فکر کردم دیدم بعضی کارهام با حرفام یکی نیست . اینور معادله یه چیزه و اون ورش یه چیز دیگه ...

اصن کارها و فکرام با ادعا ها و حرفام قابل جمع نیست !! این سیدمرتضی با اون سیدمرتضی مساوی نیست ...

حرفام یه چیزی میخواد ولی دلم یه چیز دیگه ...نمیدونم باید به کدومشون جواب بدم و با کدومشون بجنگم !

نامعادله عجیبی شده !!!

تا حالا به هیچ سوال ریاضی ای انقد فکر نکرده بودم ... هیچ سوالی انقد ذهنم رو مشغول نکرده بود .لامصب زندگی مثل این کتاب ها هم نیستش که برم جوابش رو از تهش نگاه کنم !

تقریبا که نه دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم . گنگ گنگ ام !! فکر کنم از این سوال هم هیچ نمره ای نمیگیرم ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
سید مرتضی

نظرات  (۹)

تمام زندگی یه نامعادله چند مجهولیه :|
پاسخ:
:|

کتاب زندگی، جواب نداره

اما یه استاد خوب داره  که خیلی خوب جواب سوالامونو میده

اما حیف که یه کم امتحاناش سخته

شاید به خاطر اینکه خوب درس میده،خوووبم امتحان میگیره!!!!

دیر نریم سر کلاسش....درسشو میده، عقب میمونیم...

 

مرسی از نوشتتون....جای فکر داشت...

پاسخ:
آره... استادش خیلی باحاله!!
ممنون بابت نظر
متنت زبون حال خیلی هاست مخصوصا من که اوضاع واحد های زندگیم از دانشگاه به مراتب داغون تره.
دروغ چرا؟!هیچی از عکس نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
:|
عکس داره دو شخصیت متفاوت رو میرسونه ...
همون که تو متن گفتم!
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۹ خیلی دور خیلی نزدیک
علیک سلام آقا سید! واقعن این فاصله ها چی به سر آدم  میاره؟ منتظری  بگم سرنوشت را باید از سرنوشت ... یا به قول شاعر ( اگه فاصله افتاده اگه من با خودم قهرم ) ... تجربه معلم سختگیری است که بعد از امتحان به ما درس می دهد ... این همه شما گفتی، خشی هم ما سیاه کردیم  ... حاصل این همه تورق ... الان با MATLAB جواب هر معادله ای رو پیدا می کنند، آیا؟

پ.ن: اصلن جی می خواستم بگم؟؟!!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۴ علی علیزاده
سلام
چه خبرا...
این "خیلی د.ر خیلی نزدیک" خیلی با حاله. معلوم که زیاد دوست داره چون که برا یه کامنت کلی گوشیشو چک کرده جمله های قشنگ در آورده و کلی از آهنگا متن در آورده . خوبه ننوشته مثلا "مشکی رنگ عشقه..." یا "شب همش به میخونه میرم..." یا "که امشب عشقه همین امشب داریم..."
پاسخ:
سلام عزیز
من خدایی موندم اصن!!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۷ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام
می خواستم هایکوی فارسی برات بگم، رندوم از هر جا یه چیزی نوشتم...

پ.ن : هایکو یه جور شعر جاپونی.ایه که وقتی ترجمه می شه از وزن می افته.

پاسخ:
ممنون!!
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۵ امیر احسان فر
سلام

سید جون "خیلی دور خیلی نزدیک" حاج امیر خزاییه

مخلص
پاسخ:
جدا؟؟
:D
هـــــــــــــــــــوم!
پاسخ:
اوهـــــــــــــــــوم!
آ سید ارادت!!
رفیق کار جز ساختن نداریم!!!؟؟؟
پاسخ:
سلام ...
بسازیم و بسوزیم !!!
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی