حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بهار عاشق

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ

امشب 31 شهریور هست ...
ساعات های آخرشم هست ...
یه دوساعت و خورده ای مونده تا فردا بشه !
همین ساعت ها برا خیلی ها داره مثل باد میگذره !! همون خیلی هایی که فردا باید برن سر کلاس بشینن رو نیمکت ...
همون خیلی هایی که شاید بار اولشونه دارن میرن مدرسه ... آخ که چقد بامزه بعضی هاشون گریه میکنن و دماغشون آویزون میشه !
دوست جدید ، فضای جدید ، آدمای جدید و خیلی دیگه از این چیزای جدید کمتر از دو ساعت دیگه برا خیلی ها رقم میخوره !!
من خودم اصن روز اول مدرسه گریه نکردم ... تازشم کلی داشتم میخندیدم !! مادرم میگفت من روز اول مدرسه رفتن داداشم داشتم گریه میکردم که الا و بلا منم باید برم با اون مدرسه !! همچین آدم علم دوستی بودم من !!
 بخاطر همین من رو هم تو همون مدرسه البته پیش دبستانیش ثبت نام کردن!!

شاید خیلی ها از فردا بدشون بیاد و به قول معروف حالشون بهم بخوره ولی من عاشق فردا ام ... 
البته خوب چون سنشون کمه و عقلشون نمیرسه اینجوری فکر میکنن!! بزرگتر بشن متوجه میشن ...
فردا خیلی به نظرم خاص و تکه !! خاصه از این نظر که یکه !! خاصه چون وسطه !! خاص چون پاییزه ... این همه دلیل بس نیست ؟؟
من عاشق اول مهر ام ... قشنگ ترین روز دنیاست !!
 
پ ن : عاشق نشدی و گرنه میفهمیدی / پاییز بهاری است که عاشق شده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
سید مرتضی

نظرات  (۱۵)

سالار فصل ها پاییزه 
:)
پاسخ:
:)
واقعا
برا خیلی ها مث باد میگذره...
برا من هم مث قرن...
فردا باید سونو بدم برا .....کنسر....
پاسخ:
:|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلاااام
بهله فردا خیلی روز خوبیه
چون تولد آقا داداش ما هست....
..............تولد آقا داداشمون مبارک.....
**** *** ******* *** ** ******** ** **** ******* *********

اینم از دلیل من برا خوشحالی....
پاسخ:
:)
ممنون ...
شرمنده ولی یه جاهایش ویرایش میخواست !
:D
بازم ممنون

۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۷ محسن باقری
سلام !

قلمت قشنگه ... راستی تولدتم مبارک !

یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
لطف داری
علی یارت
متنفرم از ته دل،من از اول مهر.........
(البته به خاطر تولد شما خوشحالیم چون اون شانس اول مهر بوده و برای لحظاتی در تاریخ ماهیت گندش و از دت داده)

پاسخ:
:|
ممنون ...
:))
سالهاست از درس خوندن متنفرم عوضش عاشق درس گرفتنم.
چه بسا درس نخوندنایی که ازشون کلی درس گرفتم.
خودت که در جریانی.......
پاسخ:
بعله!!
خداییش حضرت اخوان راست گفته:
پادشاه فصل ها پاییز
راستی اونجا که گفتی کمتر از 2 ساعت دیگه برا خیلیا رقم میخوره یعنی تو 12شب میرفتی مدرسه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
:))
نه منظورم شروع روز بود!!
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۱:۴۵ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام

شایان ذکر است این دوره زمونه بچه ها کلاس اولی یکی دو روز که سهله تا آخر سال دوم سوم حس نمی کنن رفتن مدرسه ... من خود به چشم خویشتن دیدم که شیفت.ای یعنی چه ... 

پ.ن : دهه 60.ای ها رو می گن نسل سوخته دهه 80.ای ها رو می گن گ (حدس بزن!) ... در عجب.ام ما که مرحله گذاری.ایم چی می شیم .... 

پ.ن 2 : نه رومی روم و نه زنگی زنگ

پ.ن 3 : این مرحله گذار.رو یهویی بعد سه سال  از کتاب وزین ش.پ به یاد آوردم ... چه خواندن ها که صاحبش را سودی نمی رساند...

پ.ن 4 : ایضن تولدت مبارک !

پ.ن 6 : no respond to paging? what r u doing man
پاسخ:
تو که انقد نزدیکی چرا یه سر به من نمیزنی؟؟؟

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۶ عباس قادری
سلام
تولدت مبارک.
واست یه هدیه گرفتم، متاسفانه هنوز ندیدمت که بدمش بهت...
گفتم اینترنتی غافلگیرت کنم...
یا حق
پاسخ:
جدنی؟؟؟
من میخوام برم تو افق محو شم ... :D
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۰ بچه های کانون
این پست واسه قدیم ولی من الان نظر میذارم 
این یعنی چی:
تنفرم از ته دل،من از اول مهر.........
(البته به خاطر تولد شما خوشحالیم چون اون شانس اول مهر بوده و برای لحظاتی در تاریخ ماهیت گندش و از دت داده)
تیکه اول یه آهنگه رپه تو همون آهنگ کلی چرت و پرت گفته میشه حالا این آقا سید علی که نمیشناسمش ولی خوب ناشایسته این کار ،در ضمن امیدوارم جزو کانونی ها نباشه که  اگر باشه و هی  دم از تهاجم فرهنگی میکنن این تهاجم نیست آیا
پاسخ:
امیدوارم خودش بیاد و جواب بده ...

۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۶ علی علیزاده
بعد چن سال اولین باری بود که دیر تر تولدت و تبریک گفتم.
می دونم درکم می کنی، به خاطر مشغولیت های ذهنیم.
ولی شاید با این نظر کسورت مرا ببخشی.
تولدت مبارک.
راستی سید علی جر داده انقدر کامنت می ذاره ها.
آقای "بچه های کانون " زیاده سخت نگیر داداش.
پاسخ:
فدایی داری داداش :)
چشم نداری ببینی یکی داره برا من کامنت میذاره!!
:))
آقای بچه های کانون من که خداوندگار بحثای الکی با هر ننه قمری هستم حوصله ی تو یکی رو ندارم پس لطف کن بیخیال ما شو!!!!!!!!!
خواهش میکنم ازت!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
من میدونم ... راست میگه!!
:))
علی جون مرتضی گفت به وبلاگش سر بزنیم خوشحال میشه ما هم دوست داریم رفیقامون و خوشحال کنیم.
حالا اگه تو اینجوری ناراحت میشی تا یه جور دیگه مرتضی رو خوشحال کنم.
چون ناراحت شدن شما هم ما رو ناراحت میکنه.
پاسخ:
تو کار خودت رو بکن ...
:D
آقا ببخشید اینقدر کامنت میذارم ولی یادم رفت بپرسم کسورت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پ.ن یعنی چه؟

پاسخ:
سلام شامد :))
پ .ن یعنی پی نوشت !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی