حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دربند گند !

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

یعنی دقیقا همین ها ... نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر !! 
دیدن این فیلم انقد حالم رو بهم زد که تو انتخاب تیتر به نظرم هیچ بی انصافی نکردم .

یه روز خواستم خیر سرم استراحت کنم و خستگی چند روزه ی دانشگاه رو از تنم دربیارم که به فکرم زد برم این فیلم رو ببینم . آخه خیلی ازش تعریف شنیده بودم تو دوست و آشنا . حتی شنیده بودم یه عده از بازیگرها تو تلویزیون از وزیر فرهنگ و ارشاد خواستن این فیلم رو جای گذشته بفرستن برای اسکار . همه ی این شنیده ها کافی بود تا من دیدن این فیلم رو به استراحت ترجیح بدم که ای کاش همچین شیکری نخورده بودم !!
انقد این فیلم بد بود که موندم از کدوم بدیش بگم !! نویسنده بدترین حالت ممکن رو در نظر گرفته بود رسما ... یعنی بدتر از این نمیشه همه چی رو کنار هم گذاشت !! البته یکی از دوستام یه حرف جالبی زد که توقع شنیدنش رو هم داشتم.گفت چون توش نماز نمیخوندن یا بازیگراش ریش نداشتن فیلم بدی بود:| !!
 اصن بذارید براتون تعریف کنم تا شاید شما هم به من حق بدید برای این تنفر ...
اصن امکان داره یه نفر دانشگاه قبول شه و هیچکس از بستگانش همراهش برای ثبت نام نرن؟؟ بابا طرف دانشگاه آزاد واحد چلغوز آباد قبول میشه به کل فامیل سور میده از فرط هیجان و خوشحالی حالا پدر و مادرش باهاش نرن برا ثبت نام !! حالا اگه اون یه نفر دختر باشه چی ؟ اگه اون دختره شهرستانی باشه چی ؟ اگه اون دختر شهرستانی تو بهترین رشته تو بهترین دانشگاه ایران قبول شده باشه چی ؟؟ اصن شما خودت رو بذار جای پدر و مادر طرف ... دخترت بشه رتبه 15 کنکور بعد تو برا ثبت نامش نمیری؟؟ خوب دِ لامصب اصن همچین چیزی قابل باور هست و امکان داره ؟!
باشه آقا باشه ... قبول ! یه دختر شهرستانی با رتبه 15 کنکور تنها میاد برا ثبت نام ولی همچین شخصیتی تنهایی میره برا خودش خونه میگیره آیا ؟؟ پدرشون سیب زمینی پشندی تشریف دارن مادر چی؟! کدوم خانواده ای با کدوم فرهنگ همچین کاری میکنه ؟! بماند که خود دانشگاه باید به اینجور دانشجوهاش خوابگاه بده که میده !! 
انقد غلط های این فیلم به نظرم زیاده که حال ندارم دیگه بنویسم شون !! از این که به این دختره یه خونه مختلط میندازن و صداش هم درنمیاد بگیر تا ضامن شدن برا کسی که دو هفته است میشناستش !! یکی از چیزهای واقعا جالب تو فیلم اعتراضات دانشجویی بود . هر چی فکر کردم دلیل بودنش رو نفهمیدم اصن !! خلاصه اینکه دوستای خوبمون جناب کارگردان و نویسنده به خوبی فرهنگ ایرانی ، نخبه ایرانی ، دختر ایرانی و ... زیر پرانتز بردن !!

میتونم به نویسنده و کارگردان بگم : داداش میخوای آفتابه بگیری به مملکت راه های دیگه ای هم هست ها !!

خلاصه که این فیلم خیلی فول (FOUL) بود ...خیلی !!! البته گفتم اینا همش نظر من بود و بس . به قول دوستم اگه این فیلم رو بفرستن برا اسکار حتی تو بخش تدارکات هم پتانسیل گرفتن اسکار رو داره !! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۹
سید مرتضی

نظرات  (۶)

تازه برخورد خوب پرسنل سینما هم هیجان و شور و اشتیاقمون و بیشتر تر کرد؟!!!!!
اگه تیتر و درگند میذاشتی جالب تر میشد فکر کنم؟!
ضعیفی دیگه چه میشه کرد جز تحمل؟!
پاسخ:
واقعا پرسنل که عالی بود برخوردشون!!
همین گذاشتیم کلی مسخره مون کردن چه برسه به اون!!
ولی اونم تیتر خوبی میشد ها :))
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۷ علی علیزاده
یه سر بزن.
http://hamidbeigi14ss.blogfa.com/post/11
وبلاگ بیک محمدی
پاسخ:
از خنده روده بر شدم!!
دهنت سرویس ...
:))))))))))))))))))))))
سلام. برادر وقتی اینقدر احساسی مطلب می نویسی، امکان داره حتی موافقین هم از بیان تو به رنج بیان و تو رو ردت کنند.

(این دهنت سرویس چیه آخه؟؟؟!!!)
پاسخ:
سلام حسین آقا
شاید مطالبم همراهش احساس باشه ولی احساس محض نیست!
من هرچی گفتم با دلیل بود و شاید احساس یه ذره شدتش رو بیشتر کرده بود ...
دهنت سرویس هم فحشه دیگه !! :)))
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۰ علی موحدی خو
سلام سید جون!
چون من از فیلم خوشم اومده مجبورم دفاع کنم.
تنها دلیلی که آوردی اینه که چرا طرف تنها اومده تهران ثبت نام!
خب اومده که اومده! خیلیل ها تنها میرن. خیلی ها. اصلا هم غیر طبیعی نیست. تازه ثبت نام نبود که. داشت دنبال خوابگاه میرفت. تازه معلوم بود که با پدر وو مادرش مشکل داره(اونجا که آخرش زنگ زد و به خواهرش(فک کنم) گفت پول بده من فقط بابا اینا نفهمن!)
در ضمن فرمودید مگه میشه بعد از دوهفته آشنایی ضامن بشه؟
متاستفانه باید بگم: بله. اینم میشه.
اتفاقا فیلم میخواست سادگی این دختر رو با دریدگی بقیه مقایسه کنه.
و فرمودید اینکه چرا خونه مخطلط دادن بهش جیکشم در نیومد؟
خب مشکلی با این قضیه نداشت! فرهنگشون اینجوری بود.
کلا یه سری ایرادات دیگه داشت فیلم که باس حضوری صحبت کنیم!

۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۲ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام 

بین العیدین مبارک !

پ.ن : شب جمعه نثار روح اموات ... الفاتحه مع الصلوات ... 

پ.ن2: کماکان منتظر عیدی هستیم ... 
پاسخ:
سلام
شما یه سر به من بزن عیدی هم میدیم!!
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۱:۰۹ علی موحدی خو
سلام. نظرم راجع به فیلم تموم شد.
الان تو وبلاگمه...
خیلی دقیق...
پاسخ:
خوشحال شدم از خوندنش ...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی