حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ارباب

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

یعنی خدا نصیب هیچ کسی نکنه ... امشب تازه حال بعضی ها رو فهمیدم !!
اگه با غلط کردن درست میشه من هزاران هزار بار غلط کردم ... 
هر کاری میخوای بکنی بکن ولی این کار رو دیگه با من نکن !! نمیخوام دیگه مثل امشبی بیاد مگر اینکه مرده باشم ...
هر بلایی سرم میاری بیار ولی منو از مجلس عزات بیرون نکن ارباب !!
امشب دلم واقعا شکست ... بغض بدی تو گلومه !! حیف تو خونه ام و گرنه بدجوری گریه میکردم .
هنوز باورم نشده شب چهارم محرمی لیاقت نداشتم هیچ مجلسی برم !
ای حسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۶
سید مرتضی

نظرات  (۶)

خیلیا هم دیشب ساعت ها عزاداری کردن و دلشون نشکسته و به دل شکسته ی تو غبطه میخورن فقط خدا میدونه اجر کدوم پیش آقا بیشتره!
التماس دعا...
پاسخ:
محتاجیم دادا ...
:,(
پس ما که سالها تو خونه ایم محرم کارمون با کرام الکاتبین ..... 
پاسخ:
....
۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۲ امیر احسان فر
سلام
سید جان باز تو خوبی که
من الان چند ساله شب عاشورا میمونم تو خونه
نمی تونم برم هیئت
پاسخ:
سلام
خوب شما میمونی که کمک نذری امام حسین (ع) کنی ..
ولی من چی ...
:|
در بین این همه نظر سید علی را بهترین نظر بر نگارشت می دانم. یاحق
پاسخ:
ممنون سر زدید
به نظرم خواستن پررو نشی!
جدی میگم، حدیثه!
یا علی
پاسخ:
شاید ....
ممنون
من معمولا وقتی پر رو میشم نماز صبخ ام قضا میشه بازم خوش به حال مرتضی؟!
پاسخ:
شاید از این منظر خوشبینانه باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی