حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بی لیاقت

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ب.ظ

سلام
همش یاد خاطرات کربلا میفتم و میسوزم ....
همش مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه و من میسوزم ....
رفقام دارن میرن و هرچی به رفتنشون نزدیک میشه من بیشتر میسوزم ....
محرم امسال تموم شد و من افتضاح بودم و هرچی بیشتر بهش فکر میکنم میسوزم ....
لیاقت آدم بی لیافت فقط و فقط سوختنه!
پ ن1: خودت یه آبی بریز رو آتیشم حسیـــــــــــــــــــنـــــــ......

پ ن3: عکس پست پایینی مجبورم کرد اینو بنویسم!یادش بخیر ....

پ ن2: سالگرد مهدی توفیقی همین جمعه است...یادته سدعلی؟؟هنوزم حسرت اینو میخورم که چرا نتونستم بغضم رو باز کنم!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۳
سید مرتضی

نظرات  (۵)

به به 
بالاخره آپدیت کردید 
انشاالله خدا بیامرزتشون 
اسم لیاقت میاد فکر میکنم من از همه داغون ترم! 
دعا کنیم واسه عاقبت بخیریمون 
تبریک میگم بابت دوباره شروع کردنتون ;)
آره چه روز سنگینی بود!محمد رضا جعفری هم اگه یادت باشه وقت گیر آورده بود تو اون وضعیت!داشت ازم صحت و سقم خبر فوت مهدی و میپرسید!!!
به نظر من 99درصد اونایی که میگن آقا مارو نطلبید با عرض پوزش چرت میگن!
اربابمون کریم تر از این حرفاست و خیلی بیشتر از اونی که فکرش و میکنیم به فکر نوکراشه!!!
یکی نیست به این جماعت بگه آخه لا مصب اصلا تو خودت طالب واقعی بودی که میگی آقا نطلبید؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
یادش بخیر....یادته گفتی نخون؟
طالب واقعی بودنم یه بحثه! ولی نطلبیدن هم چرت نیست!
در جواب آقای سید علی می‌تونم بگم که نه 
بعضی وقتها دست خود آدم نیست و این دست خودمون نبودن یعنی... 
خیلی عوامل هست دست به دست هم میدن که نمیشه حتی اگه مصرانه بخوای ....
من که نگفتم نطلبیدن چرته؟!
میگم اونایی که میگن نطلبید اکثرا چرت میگن و در واقع طالب واقعی نیستن!
مثلا طرف اصلا درست حسابی پی قضیه رو نگرفته یه بار مامانش گفته نمیذارم بری کم آورده!
یا مثلا طرف خودش و تا ته مشغول کسب و کار کرده میگه آقا مارو نمیطلبه!
البته سوء برداشت نشه اگه کسی مثه شما تعهد کاری داده حسابش جداست!
خودم به شخصه خیلی دوست دارم شغل آینده ام تو این موارد دست و پا گیر نباشه!
پاسخ:
حالا هی توتیکه ببنداز....
یه تیکه سنگین برات کنار گذاشتم!!
 چقدر هم تو نخوندی؟!
پاسخ:
چیو؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی