حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

براتعلی من!

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

نمیدونم شما هم سریال پرده نشین رو دیدین یا نه...
من که فوق العاده دوسش داشتم و دنبالش میکردم
مخصوصا با یه شخصیت فیلم خیلی ارتباط برقرار کردم و به دلم نشست...
اون شخصیت کسی نبود جز براتعلی ...


کلا به نظر من، همه آدم ها تو وجود خودشون یه براتعلی دارن که کلا درگیره!!
نمیدونم به استیل های براتعلی توجه کردین یا نه... نمیدونست به چه دردی میخوره!!
اصن آرامش نداشت... میخواست مفید باشه و به درد بخور ولی نمیدونست کجا مفید تره!
طلبگی، کشاورزی یا اصن کانون فرهنگی!!براش مهم نبود چی میشه فقط میخواست مفید باشه و به درد مردم بخوره...
وجودش پر ابهام بود و شک!مطمئن نبود که کاراش درسته یا نه!!تکلیفش با خودش معلوم نبود!!
به نظرم هر کی تکلیفش رو با خودش مشخص کنه دیگه تمومه!آروم آرومه...
نه این مشکل نخوره تو زندگیش ها...قطعا میخوره ولی چون میدونه راهش چیه تحمل میکته و ادامه میده!
ولی وقتی سردرگم باشی با کمتری فشار کم میاری و میچایی!!
من دقیقا الان براتعلی ام!!
نمیدونم کی حاج آقا شهیدی عمامه منو میذاره تا به آرامش برسم!اصن حاج اقا شهیدی برای من هست؟؟
پ ن1: اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است ....

پ ن2: یاد نژاد علی بخیر .... ( آخرش هم نفهمیدم فامیلی این بنده خدا چی بود:))) )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
سید مرتضی

نظرات  (۴)

سردرگمی های مسخره 
بلاتکلیفی های مزخرف 
زندگی مزخرف تر 
پاسخ:
:/
چه کامنتی گذاشتم!
آدم بعضی وقتها هنگ میکنه اینجوری میشه 
اصن تکلیفش واس خودشم مشخص نیست 
ولی بالاخره که درست میشه! 
بعد قرنی آدم میفهمه باید چی کار کنه
نمیدونم 
اگه این پستت و 29م گذاشتی چرا هفته پیش که سر زدم نبود؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ما اگه خیلی هنر کنیم بتونیم به درد خودمون بخوریم!!!
همش به این فکریم که بذار فلان کاره بشم یا مثلا به فلان جا برسم یا ای کاش فلان کاره بودم یا فلان جا بودم تا بدرد بخورم!
هیچ وقت به این فکر نکردیم که با همین شرایطی که داریم چطوری بدرد بخوریم!
پاسخ:
تو پیش نویس ها بود هنوز کامل ننوشته بودمش
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۰ حامد_به اصل خود بازگشته
یاد نژاد علی بخیر رسوا علی شما که از اول درگیر بودی 
پاسخ:
شما با اصل خودت خوش باش
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی