حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آشق...

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

الان یادم نیست چن شنبه بود رفتیم سینما با آقا مجید ولی دمشون گرم که زنگ زدن و بهم همچین پیشنهادی رو دادن ...
اونم چه فیلمی.... ( بخونید چــــــــــــــــــــــــــه فیلمــــــــــــــــــی !!!)
کلا من سینما نمیرم فیلم ببینم برای نقد کردنش و بعدش پز روشن فکری در کنم از خومدمو و یه سری خزعبل بگم که مثلا منم سینما سرم میشه!!
نوچ .... میرم سینما فیلم ببینم که حالم خوب بشه!! دقیقا من مخاطب عام عام ام!!!
همون چن شنبه ای که یادم نیست کی بود، فیلمی رو دیدم که میشد باهاش عاشق رو تعریف کرد...
هر تیکه اش انگار یه جمله میگفت با این سرآغاز :
عاشق یعنی .....


عاشق یعنی ساده و بی آلایش ... صاف صاف
عاشق یعنی هر رو منتظر معشوق ... بی قرار و مضطر
عاشق یعنی به جون خریدن هر رنج و سختی برای معشوق ... حتی اگه اندازه ات نباشه
عاشق یعنی کم توقع و قانع ... حتی اندازه یه لبخند
عاشق یعنی فقط دل ولاغیر ... حتی اگه هم نوع نباشه
عاشق یعنی آرامش در کنار معشوق ... حتی با تمام ترس های اطراف
عاشق یعنی بی دینی ... در عین دینداری
عاشق یعنی منتظر چند مترمکعب فضا برای پرواز ... حتی اگه او چند متر قبر باشه
حال ندارم دیگه!!
 چند متر مکعب عشق رو ببینین و عاشق بشین ...
اصن این فیلم عشق کاذب میاره :)))
پ ن1:آخه این انصافه من با اقا مجید برم این فیلم رو ببینم!! حوری نخواستم ولی آقا مجیدم دیگه نه :|

پ ن1.5: فکر کنم با این متن من اصن نرین فیلم رو ببینین انقد مزخرف نوشتم :/
پ ن2:عاشق یعنی خر!! این چیزام فقط مال تو فیلم هاست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۰
سید مرتضی

نظرات  (۶)

عشق دو طرفس 
یه بعدش از یه جایی به بعد خستگی میاره 
وقتی یکی تحمل میکنه یا هر دو تحمل میکنن اما یه طرف بلد نیست چه جوری رفتار کنه این یعنی سقوط ! 
جملات عاشق قشنگ هستن ولی به قول خودتون هیچ کسی نیست رفتار کنه اینجوری ... تو فیلما بود تو فیلما هست... 
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۱:۲۸ خیلی دور خیلی نزدیک
با سلام و عرض ارتفاع به پهنای درازای مثنوی شاعران دیابتی ...

الغرض من باب عرایض حضرت.تان عارضم :

خلق باری کیست کآمرزد گناه بندگان 
بنده را توقیع آمرزش ز یزدان آمده 
گر بباشد عاشقی خبط و گناه
گردکان بازی طفلان عاشقی است

کلن اگر به قاعده سر سوزن ته گرد به سمت مدیوم سینما کشیده شدیم از مثنی حالت بیلو خارج نیست:
2. فیلم کومودی باشه تا 2ایکس لارج شویم
1.بلیت از جایی رسیده باشه

پ.ن:افتر منی یرز رفرش شدید کانگراچلیشن !!

پ.ن2: فقط مانده تن ناز شاعران را در گور بلرزانیم!


پ.ن4: آب بخور و راه برو.

پ.ن5: آیا پ.ن کوانتومی است  مثلن پ.ن3.784559E+21 داریم؟




جولان خاطرات در جواب پ.ن1.5: 
...
 اصن نرین
...

با پا نرین رو صندلی ...

ملالی نیست ... یعنی ملال.مون تموم شد.


پاسخ:
یاابرفررررررررررررز
تعریفش و از میلاد ناظمی تو فجر پارسال شنیده بودم!سوژه اش هم برام تعریف کرد همون موقع خوشم اومد!

پاسخ:
خیلی فیلم خوبیه حتما برو ببین ...
حالا من باید از دست تو شاکی باشم یا تو از من؟!
تنهایی با آقا مجید میری لاو میترکونی دیگه!
دیگه تورا به من چه حاجت؟!!

پاسخ:
من باید شاکی باشم!!
حرف اضافی هم نزن!!!!
با این شعر از عطار هم خیلی حال میکنم!!!حالا مرتبط یا غیر مرتبط بیت اولش اینه:
بجز غم خوردن عشقت غمی دیگر نمی دانم
            که شادی در همه عالم از این خوش تر نمی دانم
لا مصب هر بیتش یه دیوان ه ظرفیت وبلاگ اونقدی نیست که کلش و بنویسم!
پاسخ:
بح بح به این شعر....
همه آشششقا!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی