حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آغازنامه ...

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

سلام
پارسال همین شب بود که تصمیم گرفتم حرفای دلم رو تو یه وبلاگ بنویسم ...
تجربه ی جالبی بود ولی خوب تمومش کردم!!
اینجا رو میگم : درد دلهای من با خدا
تصمیم گرفتم یه بار دیگه نوشتن رو شروع کنم ولی با یه شکل دیگه ...
امیدوارم خوب از آب در بیاد ...

پ ن : گوش کنید ....(آهنگ)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۲
سید مرتضی

نظرات  (۳)

سلام 
مبارک باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۸ یاس خوش بو
خــدا جان ؛
بیا بلندی های دلم را
از بند رژیم اشغال گر نفس آزاد کن

سلام علی آل یس
 به سلامتی ایشالا ...
یا علی ش یادت نره مومن خدا ؟


پاسخ:
یاعلــــــــــــــــی ...
از تشابه اسمیت خوب استفاده کردی حال کردم(یاد تشابه اسمی کوروش هم افتادم)
پاسخ:
:D
سلام
ممنون که سر زدی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی