حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بازگشت

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

بلاخره سفر کربلای منم به پایان رسید و مثل خیلی های دیگه برگشتم ...
این سفر از همه نظر عجیب ترین سفر عمرم بود !! هم از نظر معنوی و هم از سایر نظر ها ...
شاید یه ذره بهمون فشار اومد تو این سفر و ماجراهایی بر ما گذشت ...
 ولی به قول شاعر :
ماجرایست ماجرای سرت / هر چه آمده سرم فدای سرت
کلا شاید ده روز بیشتر طول نکشید ولی اندازه یک سال خاطره و حرف دارم که خیلی هاش قابل گفتن نیست و خیلی هاش رو هم قول دادم نگم!!
ایشالا این سفر قسمت همه ی عاشقا بشه اونم از نوع اربعینش ...
فقط یه نکته میمونه ... 
اونم اینه که من برگشتم تا به همون مرتضای سابق برگردم یا برگشتم تا از مرتضای سابق به یه مرتضای درست حسابی برگردم !!؟
راستی دوست دارم به مرور زمان خاطرات این چند روزه رو بنویسم البته فقط اوناییش رو که قابل گفتنه !!

پ ن : آدم تا نره کربلا قدر امام رضا (ع) رو نمیدونه ... پس به قول علی خو : فدای امام رضا (ع) بشم !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۶
سید مرتضی

نظرات  (۲۱)

۰۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۵ امیر احسان فر
سلام
سید فکرکنم زیارتتون قبول نشده
چون من گفتم از ارباب یه مشهد برا من بگیرید
ولی قسمتم نشده برم
یعنی خیلی بی لیاقتید شما
حالا خودتون میدونید دیگه
پاسخ:
سلام
ببین داری بد به قضیه نگاه میکنی ... به قول قدیمی ها کرم از درخته نه از سیب ( الان تو  درختی من سیب :D )
ایشالا قسمتت میشه ...
ولی در بی لیاقتی من شکی نیست!!
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۷ امیر احسان فر
غلط کردی
زیر قبه دعا مستجابه
یا دعا نکردی یا کرم از خودته
پاسخ:
ایشالا اربعین قسمتت شه بری کربلا بعد میفهمی زیر قبه یعنی چی!!
ولی دعا کردم ...
به سلامتی 
انشاالله سال بعد هم بازم قسمتتون بشه 
مواظب خوبی های این ده روزتون باشید که یه عمر بشه 
انشاالله حج برید :)
پاسخ:
ممنون
ولی فکر کنم فقط امسال وقتش خوب بود ، سال بعد درس دانشگاهم فکر نکنم اجازه بده!
ولی ایشالا بطلبه :)
ببینم چقد دووم میارم (البته خدا باید کمک کنه من که ول معطلم!!)
ممنون... ایشالا قسمت خودتون
یه نکته ایی که گفتین 
مسلما برگشتین و عهد بستین تا به اصل سید بودن برگردین ....
پاسخ:
خیلی ها برمیگردن با کلی عهد ولی کیا میتونن پاش وایسن ...

شما مطمئن باشین بخواین خود امام حسین (علیه السلام) هم کمکتون میکنه 
شک نکنید :)

پاسخ:
ایشالا
سلام آقا سید مرتضی

قبول باشه...
خداروشکر که سلامت برگشتین...

امیدوارم سلام مارو رسونده باشین...

دعامون کنید سید...خیلی.....
پاسخ:
سلام
قبول حق ... 
ممنون ...
هر کی التماس دعا گفته بود رو دعا کردم
محتاجم...سلامت باشید
یعنی وقتی رسیدم ایران بر خاک وطن بوسه زدم.خوشحالی آدم وقتی میرسه کربلا قابل وصف نیست ولی قربونش برم امام رضا یه چیز دیگه است!!!!
فضای کربلا خیلی سنگین بود و آدم اصلا دوست نداشت اونجا بمونه(دقیقا برعکس امام رضا)این احساس اصلا ربطی به سختی دوران اقامت نداره یه حس عجیبیه!!!
پاسخ:
دقیقا ... وقتی رسیدم به مرز فقط یه پرچم کم داشتم تا دور افتخار بزنم !!
بعد این سفر یه سفر مشهد واجبه !! راستی 1ام تا 5 ام اردو مشهده ها !!!
۰۶ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۴ امیر احسان فر
سید
توف به گورت
امام رضا علیه السلام منو طلبید
دمتون گرم 
به مدد حضرت زهرا سلام الله علیها یکشنبه میرم مشهد 
پاسخ:
دیگه به من شک نکنی ها ...
الان خوشحالی کرم نداری :D
بسلامتی رفتی دعا یادت نره ...

سد علی تو کی به خاک وطن بوسه زدی که ما ندیدیم
سد راس میگه فضای کربلا خیلی سنگینه واسه همینه که میگن بهتره در کربلا توقف نکنید
ولی بچه ها عرب بد میدونه در ضمن عرب از قند خوشش میاد

پاسخ:
این عرب بد میدونه هم قضیه ای شد ها ااا :D
500 تومن دادیم نریم زیر بار منت عرب
ولی 90 کیلو متر زیر چفیه ی عرب بودید.
پاسخ:
سلام بر گنده ی کل اردوهای پیاده روی!!!
یه بار دیگه خدایی جمله ات رو بخون !! ببین متوجه میشی :D
حامد جان نه اینکه تو کلا حواست جمع و چار چشمی داشتی من و میپاییدی واسه همین متوجه نشدی!!!!!!!!!!!!!!!!!
سجده نکردم که بوس کنم بوس پهلوونی زدم!
پاسخ:
فکر کنم حامد فقط حواسش دنبال محمد سبحانی بوده!!! :D
سلام به همه کبلاییها
ما که تو این چند روز به فکر شما بودیم و دلمون باهاتون بود.
ولی جای شما هم پیش ما خیلی خالی بود ما یه جور دیگه حال کردیم.
ولی به قول یه بزرگی ما یه چیزی داریم که دیگه شما ندارید:
ماحسرت کربلا رو داریم که اونو با هیچ چیز دیگه ای عوض نمیکنیم!
پاسخ:
سلام به داش مصطفی گل
ما که هرجا رفتیم جای همه رو خالی کردیم مخصوصا شما
ولی کربلا دیده یه حال دیگه ای داره ...
سید جان منظورت از:Dهمون D: ه؟!
آخه کدوم ...ی و دیدی که اینجوری:D بخنده؟؟؟!!!!!!!!!!!
این حرکت تو مخمه اصلاحش کن؟؟؟!!!
پاسخ:
یعنی تو یکی تو عالم تکی!!!
سلام
زیارتت قبول سید
میگن بین الحرمین خیلی قشنگه .....
میگن کربلا کوچه نداره .....
میگن یه تپه هست که حدود 70 متر تا قتل گاه فاصله داره .....
وقتی رسیدی به اون تپه، گفتی امان از دل زینب ؟

ایشالا بازم بری

http://dl.gold-music.ir/1392/dey/02/Mazyar%20Fallahi%20-%20Leyla.mp3

پاسخ:
سلام
ممنون ... ایشالا قسمت خودتون
نمیدونم چرا ولی حرفاتون یه جورایی منو بهم ریخت ...
ایشالا قسمت خودتون
همچنان منتظر خاطرات شما هستیم :)
پاسخ:
خودم هم منتظرم :))
البته اگه امتحانات اجازه بدهند!!!
سلام. زیارت قبول...

" اماما نظر کن ز احسان؛ به ما عاشقان پریشان
به ما خستگان از غریبی؛ که جا مانده ایم از رفیقان
...
"

یاحق
پاسخ:
سلام
خدا قبول کنه ایشالا

سلام آقا بازم این دل بیقراره
دوباره این چشما شوق بارون داره
سلام آقا باز اومدم دست خالی
منم و مونده این دل حالی به حالی
کنار خیمت میشینم تا میتونم
منو هم مثل حر میبخشی میدونم
...........
کجارو دارم برم بجز این حرم
نه دیگه نمیفته هوای عشقت از سرم
دلتنگم آقا جون...دلتنگ دلتنگم.......

با پای پیاده زدم به جاده کوله بارم غم....

دلتنگم آقا جون....دلتنگ دلتنگم....

السلام علیک یا ابا عبدالله ...

۱۰ دی ۹۲ ، ۰۶:۳۸ عباس قادری
سلام
زیارت قبول
فکرشم نمی‌کردم دلم برای یه دوره سیزدهی تنگ بشه، دیگه چه برسه به این که چندتا باشن!!!
آخرالزمونه دیگه...
پاسخ:
سلام
ایشالا قسمت خودتون
با اینکه تو این سفر دوره دوازده هی ها کلی حادثه آفریدند و جای هیچ کس رو نگذاشتن خالی باشه ولی باز جای شما شدیدا خالی بود!!
واقعیتش دل من هم برای جنابتان شدیدا تنگ شده بود ...
واقعا آخرالزمونه :))
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۲ علی علیزاده
دیگه من شدم گنده ی پیاده روی دیگه!!
بعدشم کلا انگار تو جریان نیستی ها!!!!!!
عرب اول استعاره از قوم عرب بود و مجازا یعنی عراقی ها و عرب دوم آقای عرب سلمانی.
پاسخ:
شما از اول هم گنده بودی ...
من جمله رو فهمیدم داداش
ولی فعل و فاعلات یکم مشکل داشت :))
مثه اینکه این پست قراره رکورد کامنتا رو بزنه ولی مطلب جدید نیاد :-" 
تا چند تا ایشالا؟؟  :-" D:
پاسخ:
D:
مطلب جدید منتشر شد!!
خدارو شکر یاد گرفتی چجوری بخندی!

آخرالزمونه؟؟!!!!!!!!
پاسخ:
:D !!
بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی