حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یک روز خوب با دوره!

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

مگه میشه با شیش تا بچه  قد و نیم قد بری سینما و از فیلم چیزی بفهمی؟؟
نه شما بگید میـــــــــــــــــــشـــــــــــه؟؟؟
اونم فیلمی که شونصد هزار نفر ازش تعریف کردن و گفتن اله و بله و جیمبله!!!


اونم نه شیش تا بچه معمولی که!!! شیش تا زلزله!! شیش تا طوفان کاترینا!! شیش تا سونامی!! (دیگه بلای طبیعی خاصی به ذهنم نرسیدD:)
دو تا شون که اول یه حجمی صدا بودن بعد دست و پا در آورن!! بقیه شون هم کفش اسکی به پا رو اعصاب میرن و میان!!(دقیقا مثل اینا لیـــــنک!!)
پیر میکنن آدم رو رسما .... کلا به قول معروف لا یدرک و لا یوصف!!! 
بله دیگه با این شیش موجود عجیب رفتیم سینما اونم برای دیدن فیلم شیار 143!
خوب چیکار کنم فیلم دیگه ای که مناسب سنشون باشه نبود رو پرده!!
فقط نگید مدرسه موش ها که فحش میدم هاااااااا! آخه اون فیلمه؟؟
هیچی دیگه رفتیم سینما و اونجا کلی مسخره بازی در آوردن!!



بعد همه این کارا که تو عکس میبینید رفتیم داخل و نشستیم برای دیدن فیلم!
یعنی از ثانیه صفرم شروع کردن به شلوغ کردن تا تیتراژ پایانی فیلم! هرده دقیقه یه بار یکیشون دستشوییش میگرفت یا تشنه میشد!
خالی میبستن ها میخواستن برن بیرون آبنبات بخرن!! آخرش هم خریدن و به من هم دادن!!
فکر کنم هیچ کدومشون به مدت یه دقیقه ممتد به پرده سینما نگاه نکردن! همش با هم حرف میزدن و میخندیدن! به چی من نمیدونم!!
حالا خفن ترین حرکت یکیشون این بود که تو یه ربع آخر فیلم که مردم زار میزدن و گریه میکردن، آقا داش عین چی میخندید!!
با همه این اوصاف من هنوزم معتقدم که برا بچه ها خوب بود حداقل به عنوان یه دورهمی ....


پ ن1: من پدر خوبی نمیشم فکر کنم!!
پ ن2: رفقا همین جمعه دارن میرن کربلا .... من بی سر و پا جا ماندم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
سید مرتضی

نظرات  (۳)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۹ علی علیزاده
هر که در این بزم مقرب ترست
جام بلا بیشترش می دهند
ای کاش یه مسیول دوره مث تو داشتم.
دمشون گرم D:
بچه‌های اصیلی هستن D:
بچه هات هم میدونن وبلاگ داری؟
شدیدا مشتاق دیداریم آقا سید
انشالله که فردا شب ببینیمت!!؟
بابا یه خرده هم به فکر خودت باش اینجوری به چهل نرسیده بی سید مرتضی میشیم؟
خدا یه سید مرتضی رو ازمون گرفت برا هفت پشتمون بسه!
پاسخ:
نه نمیدونن...
اتفاقا منم شدیدا مشتاق دیدار ام!!
ببینم چجوری میخوای آقا عادل رو رسوا کنی؟؟؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی