حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

حیات قلب در گریه است ... شهید آوینی

حیات قلب

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

سلام ...
اینجا همه چی مینویسم تا یه ذره ذهنم رو آروم کنم ...
نظر هم یادتون نره بدید!!! ممنون میشم ...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خداروشکر ...

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

خیلی وقته چیزی ننوشته بودم ...
راستش دست و دلم به نوشتن نمیره چون ذهنم آشفته است !!
خل و چلم دیگه :)
نمیدونم تا حالا چند بار دلتون میخواسته گریه کنید و نشده .... خدا نصیبتون نکنه !!
 اینجاست که آدم باس به خودش بگه مرد که گریه نمیکنه !!! خجالت بکش خرس گنده ...
خداروشکر ....
جدا خداروشکر یه راه فرار هایی برای این مرد که خرس گنده شده وجود داره !!
خداروشکر ماه رمضون اومد ...
شب های ماه رمضون یکی از اون راه دررو هاست ... مخصوصا در مجلس حاج آقا منصور !!
البته من که این کاره نیستم ولی مثل اینکه امسال مجبورم این کاره بشم !! 
پس بازم خداروشکر ...
راستی یه چیز دیگه یادم رفت بگم ...
خداروشکر حسین (ع) رو داریم !!! بهترین راه فراره ...
میگید نه پس گوش کنید ....(غرِیـــــــــــــــبانه)
پ ن : روزه گرفتن تو این روز ها خیلی سخته پس دعاتون هم مستجاب تر ... من رو یادتون نره هاااا
پ ن : راستی اگه اون بالایی رو گوش کردید و حالی بهتون دست داد باز هم محتاجیم به ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
سید مرتضی

نظرات  (۴)

خوشحالم دوباره وبلاگ می بینم ازتون...
التماس دعای زیاد...
پاسخ:
سلام ...
ممنون
محتاجیم
سلام
مداحی خیلی قشنگ و سنگین بود 
بیچارمون کرد...
عزاداری رفتی فراموشمون نکنی
التماس دعا...
پاسخ:
سلام
محتاج دعاییم ...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۵ یاس خوش بو
لا یمکن ا لفرار من عیون ک
پاسخ:
....
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۸:۳۳ یاس خوش بو
   //  "   خیلی وقته چیزی ننوشته بودم ..."  \\


سلام

خیلی وقتم هست چیزی ننوشتیدها ... 

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون ...
تو ذهنم یه چیزایی هست ولی دست و دلم نمیره ...
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی